ARHITEKTONSKE VIZUELIZACIJE
3D rendering enterijera
Enterijeri
Arhitektonske vizuelizacije imaju dva pristupa, realistični – kako će objekat izgledati kada ga budemo posmatrali, i umetnički – kako bi mogao da izgleda na fotografijama, uz dodatne efekte.
Prednost dajemo prvom, zato uvek koristimo stvarne parametre proizvođača materijala i rasvete.
Imamo veliku biblioteku modela nameštaja, rasvete, tehničkih uređaja i aksesoara koji u velikoj meri ubrzavaju rad i čine sliku realnijom.
Mediteranska kuća 3D eksterijer mediteranska kuca
Eksterijeri
Napredna, detaljna materijalizacija sa besprekornim teksturnim mapama, spoljnim uređenjem, zelenilom, prilaznicama objektu, osvetljenjem, okolnim objektima su ključni faktor za postizanje kvaliteta i realističnosti 3D scene. Dobra fotomontaža zamagljuje granicu između realnosti i vizuelizacije.
Ovakav, skoro realan prikaz  izgradnje ili rekonstrukcije postojećeg objekta danas ima nezamenjivu ulogu u projektovanju i prodaji nekretnina.
3D Arhitektonske vizuelizacije
3D Osnove
Prostorni prikaz funkcionalnog rasporeda stana ili nekog drugog prostora sa pogledom odozgo, bez krovne ravni, idealan je za kataloge i oglašavanja u prodaji nekretnina.
Uz statički prikaz , takođe  nudimo interaktivne verzije 360 ° koje vam omogućuju brz i jednostavan pregled kroz rotiranje 3D osnove u željenom pravcu.
3D urbanisticki plan
3D Planovi
Objekte možemo prikazati u okviru topografskih podloga u procesu izrade urbanističkih i drugih prostornih planova, kao i u svim fazama radova u građevinarstvu, arhitekturi i urbanizmu. Podaci koje koristimo za realizaciju  modela terena su prostorne informacije sa postojećih topografskih podloga. Bez obzira na vrstu projekta  3D planovi  će pomoći klijentima da privuku ulagače, promovišu mogućnosti razvoja i uključe celu zajednicu  u svoju viziju područja.
360 panorama Amsterdam
Interaktivni prikazi 360⁰
Interaktivni trodimenzionalni prikazi enterijera i eksterijera nude mogućnost kretanja kroz prostor 360 stepeni. Kreiraju se spajanjem fotografija iz svih uglova, koje je se potom povezuju u virtuelnu šetnju. Omogućavaju korisniku slobodu kretanja i zadržavanja na detaljima koji ga interesuju. Upravo takav način je marketinški zanimljiv za klijente koji se žele predstaviti na što kvalitetniji način svojim potencijalnim korisnicima ili kupcima.
Otvori interaktivnu turu